רינה מצליח - אבי וייס חייב לפטר את הזוהמה הזאת - ליכודניק - יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ.

רינה מצליח - אבי וייס חייב לפטר את הזוהמה הזאת - ליכודניק - יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ.. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. השמאל ממשיך להתנשא על רוב. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. שמעתי אותו אומר, 'אני לא יודע מה לעשות איתה', והבנתי שהוא מדבר על אמו, שהסתכלה עליו בעיניים. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה!

העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם. בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור.

פגוש את העיתונות: אילנה דיין, רינה מצליח ואושרת קוטלר מבלות
פגוש את העיתונות: אילנה דיין, רינה מצליח ואושרת קוטלר מבלות from ynet-images1.yit.co.il
Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה). רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שב תוניסיה במשפחה יהודית , בת לאלי ולמרסל. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. יש בלפיד את הרטוריקה של הרצון למצוא חן, סוג של מסתחבק דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת.

כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא.

בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. העיתונאית והמגישה רינה מצליח עוררה סערה בשידור חי כשאמרה במהלך תכניתה פגוש את העיתונות (חדשות 12) כי תומכי ראש הממשלה אומרים שימשיכו להצביע לו גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם. העיתונאית רינה מצליח דיברה בתוכניתו של אורן וייגנפלד על הקשר המיוחד שלה ושל דניאל זל: יהושע (סופר), דליה רביקוביץ (משוררת), אהרן אפלפלד (סופר), רינה מצליח (עיתונאית, רשת 13), יגאל שוורץ. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: ה עוד כתב שר הבטחון ה יא. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. על בוגרי החוג לספרות באוניברסיטה העברית נמנים אישים בולטים בעולם התרבות הישראלי, ובהם: אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את השאלות האלה לא העסיקו את רינה מצליח שאירחה את חכ טיבי בתוכנית פגוש את העיתונות אחרי התקיפה שעבר, וזיכתה.

בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא.

מתי רינה מצליח תקטע נאום שקרי של נתניהו | העין השביעית
מתי רינה מצליח תקטע נאום שקרי של נתניהו | העין השביעית from cdn.the7eye.org.il
כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. השמאל ממשיך להתנשא על רוב. הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים. אנחנו רוצים לסייע להם, אני מקווה דנה וייס: מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. בוחרי נתניהו אומרים שגם אם יאנוס את הבת שלי, נצביע בעבורו. יש בלפיד את הרטוריקה של הרצון למצוא חן, סוג של מסתחבק דני קושמרו מונה רשמית למגיש אולפן שישי ■ רינה מצליח תגיש את פגוש את העיתונות ■ דנה ויס תגיש את מהדורת. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new.

Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new.

העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. לא רבים הם אנשי הטלוויזיה שמוכנים להקריב את צהרי יום שישי לרדיו ירושלים, אחרי שהם כתבים רציניים בערוץ 2 בכל ערב. רינה מצליח, מגישת 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, ראיינה את שרת המשפטים ומנתה בפניה העיתונאית רינה מצליח, מנחת התכנית 'פגוש את העיתונות' של חדשות 2, הרשתה לעצמה להביע דעות במהלך ראיון שקיימה עם יור. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. כעת, לראשונה, היא חושפת את חייה האישיים ומגלה מדוע החליטה לא להתחתן ואף לא להביא ילדים. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. כל הפרשנויות והשדרנים, כולל העלאות לשידור של מאזינים ואורחים העוסקים בנושא. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי. אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. בחיים היא לא תראיין כך את ליברמן או את ניצן הורוביץ או את איימן עודה.

החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. רינה מצליח ראיינה היום את נתניהו ומזכירה לכולנו שלפעמים גם מילה של עיתונאים היא לא מילה. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. השמאל ממשיך להתנשא על רוב.

רינה מצליח אמרה בשידור "כושי"; בקהילה האתיופית מגנים ...
רינה מצליח אמרה בשידור "כושי"; בקהילה האתיופית מגנים ... from img.wcdn.co.il
רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה, לאחר שירותה עשתה מצליח תואר אקדמי ראשון בספרות עברית ותואר שני בתקשורת באוניברסיטה העברית. רוזה כהן (born מצליח) and one other child. אי אפשר, את לא יכולה להגיד כל החרדים. רינה מצליח ניצבת אמיצה, מגדלור של אמת והתרסה מול גל של התקרנפות בתקשורת. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. אני הכרתי את רוני לפני המון שנים ב'קול. בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה.

זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כביכול הם אמרו שיתמכו בו גם אם יפגע בבתם (ברנז'ה).

פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. Create a free family tree for yourself or for רינה מצליח and we'll search for valuable new. רינה מצליח בראיון עם שרת המשפטים איילת שקד. *רינה מצליח, החליטה, שוב, רק לנסות להגחיך ולזלזל, * להעביר רק את האג׳נדה האישית שלה ומבלי לאפשר לי להעביר את עמדתי. רינה מצליח בעוד אמירה מקוממת ומגעילה כלפי תומכי נתניהו, וכמובן שערוץ 12 דמתקרא אל גזירה ישראל אפילו לא יעלה אותה לשימוע, אבל אנחנו לא נפסיק לדרוש את התפטרותה! הערב (שבת) אמרה רינה מצליח בתוכנית פגוש את העיתונות בקשת 12 כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים כי. רינה מצליח אמרה כי תומכיו של נתניהו מתראיינים ואומרים, גם אם הוא יאנוס את הבת שלהם, הם יצביעו לו ראש הממשלה נתניהו בטוויטר: בבקשה תני לי לסיים, אני רוצה להגיד את מה שאני רוצה. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר. בליכוד הגיבו לדברים ואמרו כי רינה מצליח, שמתייחסת לבוחרי הימין כאל 'עדר עיוור', מצטרפת למי שכבר קרא לנו צ'חצ'חים, מנשקי קמעות, בוטים ו'חסרי דעת'. בשבוע שעבר עלתה רינה מצליח במעלית של בית חולים, יחד עם אישה מבוגרת בכיסא גלגלים ובחור צעיר שדיבר בסלולרי.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama